On ollut kiireistä. Paljon kaikkea vallan mukavaa.

Torstaina olin Puolison kanssa Tampere-talossa katsomassa Semmareita.

 

object width="425" height="344">

Perjantaina olin Kuopuksen kanssa Tampereen Kädentaidot -messuilla. Ostettiin 'koko rahalla', mm. heijastimia, kalapinsetit, yhdet pyöröpuikot, piparimuotti. Mulle tarttui vain 150 g lankaa! Kuopus kävi sitten itse ostamassa vielä 100 g. Mä olen siitä jo neulonutkin...

Tämä oli yhden päivän projekti! Simppelit peruslapaset ihan ilman peukalokiilaa tai mitään. Tampereen messuilta ostettu King Colen Merino Blend DK )59 g) oli joutuisaa neulottavaa, ja pehmeää. Silmukoita 40, koko pienehkö naisten koko, Kuopukselle. Puikot 3,25 mm.

 
ps. Ajomatka Tampere-Helsinki on yhden lapasen mittainen...

 

Perjantai-iltana ehdin agilityharkkoihin Koiran kanssa.

Lauantaiaamupäivällä oli Poikakoiran silmätarkastus: terveet oli! Ruokakauppa, tyttöjen tanssituntikuskausta ja kuoroon! Kuorolla oli esiintyminen Steinerkoulujen 90-vuotisjuhlassa. Vedettiin ´Chydeniuksen säveltämä Saarikoski-sarja En ole pääsevä perille. Taisi kerrankin mennä aika hyvin.

Sunnuntaina oltiin isoille tytöille kuskina, kun olivat Placebon konsertissa Helsingissä. Ehdittiinpä siinä Itäkeskuksesta ostamaan yhdet kengät ja kyläilemään Vaarin luona. Siinä reissussa valmistuivat yllä esitellyt lapaset.

 

Maanantai oli onneksi jo lepopäivä. Jopa koirat nukkuivat koko ajan, kun olivat vaarilassa olleet niin säikkyjä kerrostalon äänille ja kyttäilleet.

Tänään on peruuntunut vanhempainilta. Jokohan se opettaja on neljättä viikkoa sairaslomalla mahdollisen possuilun ja varman keuhkokuumeen jäljiltä. Illaksi siis agiliitämään Poikakoiran kanssa.

Huomenna lepo.

Torstaina lepo. Mahdollisesti rotulenkki koirien kanssa.

Perjantaina Koiran silmänpainemittaus. Illalla agiliitoa Koiran kanssa ja mahdollisesti tapaan pikkujoulustavia entisiä työkavereita illemmalla.

Lauantaina Äidin seuraa! Shoppaillaan. Käydään kahdestaan ulkona syömässä, ehkä leffassa.

Sunnuntaina Äiti tulee lapsenlapsia katsomaan meille kotiin.

Mun elämä on täyteläistä. Ei hullumpaa, kuulkaa.

Pari viikkoa olen odotellut että jotain lapaskuuraportoitavaa valmistuisi. Kirjoneulelapaset eivät ole vieläkään valmiit, mutta sormikkat onneksi on! Ruskapalmikko, oranssia Novitan Nallea 57 g. puikot 2,75 mm. Helppo ja mukava ohje, tuli mun isohkoon käteeni sopivat näillä langoilla ja puikoilla. Muutin vain resoriin 48 s, sen jälkeen ohjeen mukaan tehty. Parsinneula on hukassa, siksi langanpäät roikkuu valtoimenaan. Pakko laskea valmistuneeksi siitä huolimatta, kun en tiedä milloin ehtisin neulan hankkimaan.