Kiitos kauniista sanoistanne, kaikki kommentoijat, äskettäin ja jo aiemmin.

Syytän sua Elisabet Rehn, eiku Katiija! Mulla on kamalista kamalin startitis! Pitäis nyt aivan välttis saada aloittaa uusi neuletyö. Siis eihän mulla olekaan kuin pari huivia, yks pikkuinen vauvelijuttu, lapaset, ufo-neuletakki ja patalappu kesken. Siis melkein joka ilta aloittelen jotain uutta. (Eihän tässä vain ole mitään tekemistä sen kanssa, että ahdistaa lastenkutsuvalmistelut raivaamisineen, siivoamisineen, tarjoilumietintöineen, koristeluineen, lahjatkin vielä ostamatta molemmille päivänsankareille.)

Pakko saada tehdä Pinwheel Sweater. En edes välitä teenkö itselleni vai jollekin tytöistäni. Kunhan saan tehdä. Riippuu siitä mitkä langat tähän valitsen. Täytyy kurkistella varastoja sillä silmällä, mutta lankakauppakin houkuttelee. En saa ostaa lankaa! Paitsi jos raitalangaksi, jos pääväri löytyisi kotoa. Harkitsen ihan seiskaveikkaa. Nalleakin olisi kotona (edes osaan takkia, jos hyväksyn värit yhteen), neuloisko sen sitten kaksinkertaisena? Vai saisko tähän menemään loput puuvillalankansa? (No ei. Niitä ei ole ihmeitä määriä, enkä kyllä osta lisää.) Tahtoo neulomaan!!!!!!!! Mä oon ihan hölmö, mä tiedän, mutta joskus tulee tommonen pakkomielle. Heräsin yöllä ja mietin mitähän lankaa mulla on kaapissa, mutta en voinut ruveta meluamaan. Nyt ajattelen neulomista koko ajan vaikka on työpäivä.

Opettelin jopa vähän käyttämään sitä Räveltämöä tän takia. Tosin se menee koko ajan takkuun. Yritin ekoja omia projekteja laittaa sinne, mutta palvelin katkaisee yhteyden kesken koko ajan. (Saatan tarvita teknistä tukea ton Ravelryn kanssa. Joskus kun ehtisin perehtymään. Onko suomenkielistä perusopasta miten sitä käytetään? Eiks joku vois Ullaan tehdä?)