Ei ole tätä blogia haettu yhtä hassuilla sanoilla kuin Piukun Murahduksia ja virkkuukoukkuja. Tässä mun, mitä teiltä muilta löytyy Vuodatuksen tilastoissa?:

 

Yleisimmät 16 yht. 16 hakusanasta
# osumia Hakusana
1 8 28.57% laiska silmä
2 3 10.71% neulo koiralle
3 2 7.14% lisa simpson
4 2 7.14% neuletiheys kaavio
5 2 7.14% neulo villalangasta tilkkuja täkkiä
6 1 3.57% halpoja muovilaatikoita
7 1 3.57% huovutetut tossut
8 1 3.57% kaulaliinan neulominen
9 1 3.57% kauluri kudottu aikuisen
10 1 3.57% kipakan
11 1 3.57% kämmekkäät
12 1 3.57% mambo lanka
13 1 3.57% meksikon risti
14 1 3.57% miten syylät saa pois
15 1 3.57% mut p-
16 1 3.57% neule poncho

Varoituksen sana: jos tykkäät kirjoista, pidä luottokortistasi kiinni! Book Depository on nimittäin halpa paikka tehdä ostoksia, ja lähettävät kuluitta ja usein nopeasti! Tilasin perjantaina pari kirjaa. Tiistaina oli omassa postilaatikossa toinen. Hyvä suoritus. Kiva on kirjakin, paitsi että kaikki mallit on kirjallisina, ja mä joudun usein varmaan piirtämään ensin kaaviot ruutupaperille ja vasta sitten neulomaan, mutta eipä lopu mallit kesken. Yhteen jo aloitettuun joululahjaan valkkasin koristetta jo. Näkyy hinnat vaihtelevan kirjoilla päiväkohtaisesti. (?) Ainakin mulla hinta oli eri. Teki euroissa yhteensä 18,95. Not-veri-bääd-indiid-ai-mast-sei. Mullapa on nyt perusmallistot. Vielä kun saisi ihkupihkuja pitsikirjoja hankittua. Ja ehkä jonkun sukkakirjan vielä... (mulla on se on the road ja se sensational knitted socks vai mitkäs ne on nimeltään)

440 More Knitting Stitches: 3 (Harmony Guides) (Tää on jo perillä.)

Olen hieman väsynyt. Olin isoille lapsille kuskina eilisillan, että pääsivät sinne Hesan konserttiin. Lempparibändi tuli oikein saksanmaalta ja soitti tasan yhden biisin, mutta tytöt olivat onnellisia. Kuopus ja Koira saivat käydä kanssani sukuloimassa ja iltalenkillä. Yöllä 00:30 oltiin kotona ja päästiin lakanoiden väliin. Lapset olivat nukkuneet jo puolitoista tuntia autossa.