Asia yks.

Helmis ja Outi rupes touhaamaan! Tää on ihan helmee!! FUFOILU alkaa taas!! Uudemmille lukijoille ja käsitöitä harrastamattomille piireille referoidaan, että kyseessä on yhteishanke, jotta jokainen saisi tehtyä jemmattuja, jumiintuneita neule- tai virkkaustöitään valmiiksi tai vaihtoehtoisesti purettua / tehtyä aloituksesta jotain muuta. Kunhan ei jäisi keskeneräiseksi. Tänä vuonna tempaus kestää kesäkuun ajan. Ilmoittautumaan voi mennä tuonne Fufosivuille. Minä tahdon mukaan. Viime vuonna tämä oli menestys, myös minulle.

1595200.jpg

Suunnitelmana on neuloa nyt toukokuussa vain ja ainoastaan Kuopuksen mekkoa, ja kesäkuussa teen sitten keskeneräisiä muita pois. (Jos tuo mekko valmistuisi kuun vaihteen paikkeilla. Sen tahdon valmiiksi, ja hyvällä tolalla se onkin. Kuopuskin tykkäsi sovittaessaan, että on paljon nätimpi kuin se lehden kuvassa oleva. Olen muoksinut ohjetta rankalla kädellä. Omaan makuuni mekko ei ihan ole, mutta enhän minä sitä käytä, vaan kääpiö.)

Asia kaks.

Huomenna on ihanaa. Kuorokaverilla peruuntui meno, kauppasi kahta lippuaan... Puoliso ja minä mennään huomenna illalla (katsomaan) kuuntelemaan Kings Singersiä! JEEEEE!! Samaan autokyytiin pari kuorokaveria, joilla jo oli liput. Helsinkiin, Kulttuuritalolle, vie matka. Tytöt saa olla keskenään, me tullaan kyllä yöksi kotiin.