Kun on down ja ihan maassa, on kuulkaa hienoa, kun joku ajattelee, että olen Rock. Sitäpaitsi kaksi: Maartsi ja Hepsi. Kiitos! Siis ihan kamalasti en rokkia kuuntele (enää) kun arvostan hiljaisuutta, mutta mun mielestä tää onkin Suomessa ja suomeksi vähän enemmän sellainen "tyttö- / naisbloggari jossa on 'munaa'" -juttu. Anteeksi kielenkäyttö, mutta tuolleen mä ton koen. Siis että on selkärankaa olla se mikä on. Vaikka monet on saaneet tän (ja monet jotka ansaitsis ei vielä oo), mulle tää oli henkilökohtaisesti koskettava tunnustus. Muutamat satojen tilaajien huippuneulojat ja muut supersuosikit (Huom! en tarkoita suurinta osaa kivoista bloggaajista, jotka on mun mielestä Todella Rock yllä olevan kuvailuni mukaisesti ja ovat saaneet tunnustuksen aiheesta) tuntuvat ottavan tän vähän kevyesti. "Siis täähän on jo kaikilla..." Kaikilla ei ole, enkä minäkään kaikille tätä voi jakaa. Tai siis yleisesti voisin, mutta haluan antaa tän muutamalle hyvin perustein, ja osa joilla tää jo on, olisi tässä listassa, mutta etsin niitä omia lemppareitani, joilla tätä ei ole.

rgb.jpg

Ylläripylläri, tilaan blogilistalta kymmeniä neuleblogeja mutta on muutamia tosi rokkaavia mimmejä myös muualla. Ja levitänkin tätä sinnepäin.

Norpatti ei varmasti tiedä, että luen hänen blogiaan. On varmasti rock. Kova mimmi, joka näyttää kuvallisesti oman heikommankin puolensa. Ihailen. (No en kaikkea sitä ryyppäämistä, mutta sitä se nuoruus teettää - - - sanoo täältä melko vakavissaan kieli pikkuisen poskessa vanha täti Oranssi...)

Virpin tunnen myös livenä. On taitava kirjoittamaan, ihanan rehellinen. Kuvaa kauniisti sekä visuaalisesti että verbaalisesti milloin pohjoisia maisemia, milloin parvekkeen yrttejä. Raikas ja taidokas.

Tämä on oikeastaan toistoa (tutut tietää ja tarkat huomaa miksi, sorry inside), mutta mun on pakko. Ulputus vain on niin mieletöntä tarinaa ja kuvat parhautta. Ja Ulpu on Tyttö isolla T:llä!

Taidankin ratkaista tän 'minkä neulebloggaajan mä voisin valita monesta hyvästä' -ongelman jättämällä ne pois. Tasapuolisesti. Otanpa vain nämä muut kivat. Olkaa rock jatkossakin, kaikki!!