Olen tässä tehnyt lomasuunnitelmia maaliskuun puoliväliin. Eno tarjosi lomaosakettaan, ja minä tartuin ideaan, varauksella, että jos en töitä satu saamaan... Just juu, huomenna olis pitkästä aikaa haastattelu. Oikeesti. Katotaan mitä seuraa, kuulemma olen jo viiden joukossa. Vastahan mä viime vuoden maaliskuussa olin viimeks töissä. Totuuden sanoakseni, eihän työtön työnhakija saa matkustella. Olisin ihan pohjoseen vaan menny Puolison kanssa (jos se pääsee töistä jotenkin) juhlimaan kymmenvuotishääpäivää - tai sit olisin viettäny aikaa yksin, kun semmostakin vois harjotella. Enivei, kyllä mä työtä ottaisin jos annettais.

Näyttäisin teille neulesettiä, jos oisin jaksanu kuvata. Perjantaista asti ollu käytössä lapaset, pipo ja kaulaliina.

Zetorin virhe korjaamatta, ei muita neuleita puikoilla. Miettiessä olen tehnyt graffiteja jämälangoista. Siis mietin mitä aloittaisin seuraavaksi. En keksi! Sukat ei melkein huvita, pipoja jo tein. Ehkä kypsyttelen ajatusta isommasta neuleesta, lankaakin löytyy. Malli pitäis miettiä ja tehdä mallitilkku. Sivuprojektina sit varmaan tulee lapasta tai sukkaa.

Huolestuttava asia 1 on edennyt vähemmän huolestuttavaksi. Selvitään. Huoli 2 eli jyskäpää tärähtäjä on vihdoin kunnossa, monta päivää meni päänsäryssä ja pahoinvoinnissa. Ei tippunut taivaskaan niskaan, on selvästi parempi viikko kuin edellinen. (Sanoo maanantaina hän.)