Johan on. Halusin ihanista Silke-Tweedeistäni tän jakun. Ihan takakappaleen yläreunaan pääsin, ennen kuin myönsin itselleni, että ihan muotopuoli, vaikka tiheys ja ohje muka täsmäs. Kummallinen tekele harmitti, kallista lankaakin, ja sellaista kauniin väristä. Tämä patitus kesti ehkä kuukauden, juu en jaksa tarkistaa nyt kirjoituksistani kauanko, ja tänään otin puikot irti ja pistin tekeleen kerälle taas. Nyt olis lankaa ja uutta mallia olen katsellut pitkin päivää ja iltaa lehdistä, kirjoista ja netistä. Melkein jo aloitin perusneulepaitaa pari vuotta vanhan Modan ohjeella. Tiheys täsmäsi tasan. (Tajusin mitata takakappaleesta ennen purkamista, tosin puikothan voi vaihtaa. Nyt olin hakenut vähän reikäistä fiilistä ja tein aika isoilla puikoilla.) Alkaa tuntumaan, että February Lady Sweaterin tapaan voisi tehdä vaikka erilaisella alaosalla. Tai samalla. En  tiiä, nukun yön yli.

Muut neuleet: Graffiteista en täällä pakise. Yksi sukkapari on toka sukassa yli kantapään ja mukavan rentoa neulottavaa. Springtime Swirl on jostain mystisestä syystä (ehkä osittain koska ohjeen printti on huono, eikä ole väriä ostettu printteriin) jäänyt alkuvaiheeseen, eli kakkospalaan. Sellainen pikku rääpäle, siitä olisi mukava innostus nyt kesällä.

Muu elämä: Nautittu lukemisesta, uimisesta, takapihasta. En suostu valittamaan kuumuudesta, kyllä sitä niin vähän Suomessa on. Eilen (muuten viidettä kertaa tänä kesänä) kun olin Särkänniemessä, kävin vihdoin ilolla Tukkijoessa ja Koskiseikkailussa, kun oli kerrankin tarpeeksi lämmin kastua. (Mä olen Kuopuksen viihdytysjoukot, meillä on kausikortit.)