Ihan omituista elämää, kun en neulo. 18. päivä peräkkäin, etten ole puikkoihin koskenut. Masennus kai pahana, olen lähinnä nukkunut, vähän pystynyt lukemaan, katsellut telkkaa, tehnyt vähän sudokuja.

Olin toki kevätjuhlissa ja agilityä olen jaksanut. Kisajännitystä oli, kun starttasin tiistaina eka kertaa ikinä virallisissa kisoissa Koiran kanssa. Ihan hyvin meni.

Jäin omista tavoitteistani. Neulomuksellisista. Toukokuun saldo ei ole kummoinen. Jakun takakappaleen ihan yläosassa totesin, että alaosa ei ole sellainen kuin pitäisi, ja se tyssäsi siihen. Paraphernalioista on vieläkin eka silmukoimatta umpeen ja toinen neulomatta.  Raitasukat pohkeita vailla (nilkkasukiksi saisi äkkiä valmiiksi, mutku haluun polvarit).

TOUKOKUUN SALDO

Toukokuussa valmistunutta ->  185 g

3 x vaakatilkku yht 74 g

vaakatilkkujen yhdistäminen ja reunustus Maijalla 81 g

Kämmekkäät ongintapalkinnoksi 20 g

Rannekkeet ongintapalkinnoksi 8 g

sukka-avaimenperä ongintapalkinnoksi 2 g

1244113575_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Lankaliikennettä toukokuussa 599 g

Silke-Tweed 599 g

''

Kuvassa näkyvät neuleet tein toisissa agilitykisoissa yleisönä istuessani ja nahkaani käristäessäni. Koulun kevätriehaan kun piti olla ongintapalkintoja. Sen jälkeen en ole neulonut.

Eilen olin agilitykisojen talkootyövuorossa. Sateessa neljä ja puoli tuntia radan reunalla kyttäämässä heiluuko pussi tai tippuko rimat ja kantamassa kuraisia ja märkiä esteitä. Parempi tämä kuin kalliit jäsenmaksut! Taas on yksi työ tehtynä.

Nyt oikeastaan tuntuu, että voisin vähän neuloa! Ottaiskohan sukankutileen?

Illalla menen konsertteihin! Mulla on onni kuulua kuoroon, joka saa pieniä ovimiestehtäviä vastaan mennä katsomaan ja kuulemaan Tampereen Sävel -tapahtuman kuoroja ja lauluyhtyeitä. Tai siis muutama kuorolainen saa, kuulun onnekkaimpiin.

Ensi viikolla olen vain Puolison ja Koiran + Poikakoiran kanssa. Lapset on mummullaan ja tutallaan. Menevät vuokramökille.