Pikaviesti vaikka oon töissä. Mä en jaksa! Nukuttaa. Jotenkin paha olla. Paha mielikin. Ei todellakaan kannata unohtaa päiväksikään lääkkeitään. Heti nuutuu. Unohtelen asioita ja olen jotensakin untelo orpo piru. Työnteko on vaikeaa.

Iloisempaa: Koirat on ihania, nykyisin leikkivät iloisesti yhdessä ja ne on nähty nukkumassakin samassa kasassa. Lapset kaunistuu päivä päivältä ja kaikilla on kivoja kavereita. Mun teinit ei ryyppää eikä tupakoi. (Kyllä. Luotan olevani tässä oikeassa.) Mulla on kivat harrastukset. Puoliso on ymmärtäväinen, vaikka olen 'vajaatoiminteinen'. Ulkona on tavattoman kaunista. Pystyn etsimään positiivisia asioita, kun oikein pinnistelen.

Mitäs jos laitettaisiin pystyyn arpajaiset? Voi mennä pitkäkin aika, mutta aloitetaan tästä ja katkaistaan vasta kun laskuri pyöräyttää 50 000. Puhallan pilliin, kun itse huomaan laskurin kierähtäneen tarpeeksi isoille luvuille. Kai tuo ennen joulua tapahtuu? Lupaan jotain itseneulottua ja pikkuyllärin. Voi tulla ihan mitä sattuu, fiiliksistä kiinni. Heh. Osallistua saa kommentoimalla tähän viestiin. Kerro vaikka joku positiivinen asia omassa elämässäsi tällä hetkellä. Hei, mäkin osasin vaikka masennus yrittää kuristaa kurkusta.