Laiska ja muka kiireinen yrittää kopy-pasteta oman sukkasatokirjoituksensa tähän. Kuvien laatu ei ollut ennestäänkään hyvä, ja tuskin tästä tempusta ainakaan paranee. Kuiteski. Otsikko ja muut hilloviitteet on tietenkin siks, kun mä oon siellä Sukkasadon Hillokellarissa.

Nokare pitsihilloa


Kyllähän te tokikin haluatte kamalaa kuvasaastetta korvaamaan huonolaatuisten sukkien tasoa? Ei se mitään, nyt kuitenkin pölähtää. Aluksi sukat näytti normaaleilta Tiinan pitsisukilta. Mätsikluupilla vissiin 4 mm Addilla, lankana 113 g Novitan Jussia.


Kuvaamisessa 'auttoi' uusi neuleapulaiseni Merri. Samalla valkeni, että sukat on kamalan leveät ja lurpsahtaa ainakin Esikoisen jalassa ikävästi kantapään tienoilta. Voi viideo. Eka sukkasatopari kuitenkin. Koko 40. Ehkä ne itelle kelpaa.



Kuvatkin ihan sikin sokin. Ei oo mun päivä tänään. (Bloggeri ei oo mun kaveri.9

Säilötään nyt vähän happamampikin hillo. Tässä on ehkä punaherukkaa tai puolukkaa mustikan lisäksi?
 
**
Muuta:
 
Saatettiin Esikoinen koululle aamulla. Herätys kello 5, bussi lähti kuudelta. Ajankohdan huomioonottaen saattajajoukko oli huomattava: Kuopus ja minä, Koira ja Poikakoira. Seiskan jälkeen olin taas unilla, muut jäi hereille. Pidä hauskaa, Esikoinen! Toivottavasti Saariselällä ei paljoa sataisi tulevan viikon aikana.
 
Huomenna Rosendahlin rannassa taas Intiaanijuhla lapsille kello 13-16. Liput lapsille 4 rahaa, aikuiset ilman. (Linkki Tampereen Rudolf Steiner -koulun tapahtumakalenteriin.) Muuta rahaa tarvii jos lapsi ratsastaa tai jos ostaa kanttiinievästä tai poppareita. Mä oon siellä ollut monena vuonna soppatykin hoitajana, tänä vuonna ei oo talkoolaisille eikä myyntiin keittoa. Lipunmyynnissä tavataan... (Illan ohjelmassa leipomista ja poppareiden valmistusta. Mukaan muistettava vohvelipannu ja ehkä Poikakoira tulee mukaan myös?)
 
Kuoro alkaa tänään. Nyt on mentävä pikaiseen kauppaan, niin ehtii laulamaan.
 
Puoliso on Tietokilpailun SM-kisoissa tänään. Onnea sekä yksilö- että joukkuekilpailuun!