Helkky muisti blogiani. Kiitos. Olenhan saanut aiemminkin tämän tunnustuksen, lämmittää kovasti. Näköjään koirablogipiireissä tai jossain on nappiakin säädetty eri näköiseksi. Söpö.

EDIT: Myös Laura muistaa minua tällä samalla, voi, kiitos!!

Nythän en siis jaa tätä eteenpäin, sanoin näin viimeksi, ja sanon taas:

Luen muutamia kymmeniä blogeja säännöllisesti. Mielestäni niillä jokaisella on paikkansa, tarkoituksensa, päämääränsä. Jokainen niistä tuntuu mielenkiintoiselta ja antaa jotain juuri minulle, enhän muuten kiireistä aikaani käyttäisi niiden seuraamiseen. Terveisiä kovasti kaikille teille ja - jatkakaa...!

1549324.jpg

Aihetta olen pohtinut kovasti. Vieläkin käy mielessä, vaikka kirjoitan mielestäni paljon ja monenmoista, en ihan päättömästi ja suodattamatta. Olen vain tämän verran puhelias, avoin ja hölö. Juuri viime viikolla eräs koiratuttava hyvin välittömästi puuskahti ;-) minua ja Kuopusta hetken kuunneltuaan, että *Kyllä te puhutte valtavasti, koko ajan!* (Tai jotain. Idea kuitenkin tuossa.) Se on totta, meillä ei ole kotona hiljaista noin osapuilleen ikinä. Jatkuvasti yksi, kaksi tai kolme puhuu ja yksi tai kaksi laulaa/hyräilee päälle. On se kakofonista. Ja väsyttävää. Mutta siis blogissa: kirjoitan jatkossakin omalla puheliaalla tyylilläni. Hyvä että osa viihtyy. Yhtä hyvä, että niille joille tämä ei ole viihdyttävää, on muita blogeja tai jopa tietokoneen ulkopuolista elämää.