En jaksa kuvata ja ladata ja linkittää ja kirjottaa ja kaikkea. Onkohan mulla lääkitys vinossa, ei nyt huvita moni muukaan juttu.

Olen purkanut. Boleronalun, ja lapasenalut. Sukkaa vähän neulonut, puolitoista uupuu parista. Aloittanut boleron langasta peruslipoveria. Voin sanoa, että vaikka kuinka tykkäisi neulomisesta, kannattaisi laihduttaa. Norsunkokoiselle naarasihmiselle joutuu Alfan paksuisestakin langasta laittamaan runko-osaan ihan liian monta silmukkaa, ja työ näyttää keskeneräisenäkin puolijoukkueteltalta ja lankakin varmaan loppuu kesken. Plääh. Pitäisi pysytellä nuorisoneuleissa tai aikuisten sukissa / lapasissa / huiveissa.

IK:ssa, tässä uudessa, on aika hyvä mekko Kuopukselle. Myös 50 villapeikkoa on julkaissut ihanan tunikaohjeensa blogissaan. Aina mä sille Kuopukselle...

Esikoinen käyttää mun vanhoja seiskaveikkapolvareita melkein joka päivä. Mun on pakko neuloa sille polvisukat. Raidalliset, kirkkaista väreistä, mieluusti paksut. Toivottavasti Nalle kelpaa 'paksuksi langaksi', kun sitä olisi varastossa. Silti: aloitan ne vasta maaliskuun puolella. Katson saanko sliparin hamsterikuussa neulottua.

Nyt lapsille ruokaa. Ei kuvia.

Ai niin. Vastasin kyselyyn. Vastaa sinäkin. Vastaamalla voit voittaa.