Nääsnääs olin mukana siinä lapasvaihdossa. Jo aikoja sitten sain ihanaiset omat lapaseni, jotka Villanne lähetti. Vähän jänskätti lähettää omia kurttuisia tekeleitä, mutta kun olin päättänyt tehdä vaihtoon Tildat (Nurin kurin -blogista), niin ne laitoin matkaan. Sisua, puikot 2,25 mm ja meni TuuliS:lle, joka kertoo niiden saapumisesta blogissaan Tuulintuvassa.

949295.jpg

949298.jpg

Osaisinpa tehdä tasaisempaa jälkeä. Tahtoisin tällaiset itsellenikin. Tosin tuolla langalla, puikoilla ja silmukkamäärällä tulisi mulle piukeat lapaset, kun oma lapani on niin iso. Tuulille näitä teinkin, ja kuulemma mahtuu. Sovitin Esikoiselle, jolla on kapoiset kädet. (Niinkuin muillakin lapsillani.)

Olen neulonut todella vähän tällä viikolla. Aikaisin nukkumaan, paljon töitä. Monena iltana en jaksanut neuloa ollenkaan. Annelle olen tikutellut vaihtoon sukkia. Saan sitten vironlankaa Revontulta varten.

Lämmitä pikkuvarpaat -tempaus on loppumassa! Sukat pitää postittaa viimeistään tiistaina. Ajattelin tehdä nämä Annen sukkajutut loppuun, sitten yritän ehtiä yhdet vauvasukat ja laitan aiemmin valmistuneiden sinisten kanssa postiin. Olisi edes kaksi paria sinnekin pientä lämmikettä. Vasta sitten otan puikoille koirien paidat. (Ja mysteerihuivi käynnistyy ensi viikolla sekin. Ostin sitä varten Sivillaa, vihreää.)