Mä kyllä tutkin sitä kameraa viikonloppuna, että saako sillä enää kuvia. Tainnut tärähtää koko vehjes. Harkitsen tässä voisinko lainata työpaikan kameraa viikonlopuksi kotiin. Käyn kysymässä...

Olen lähes maanisesti neulonut koirien villapaitoja. Kaksi valmista. Aikaa on mennyt yömyöhälle. Kivaa hommaa kyllä. Ajattelin kaupata ne pois, jos kavereille kelpaa. Vien joskus rotukävelylle nämä ja useammankin jos innostun, ja tarjoan ensin paidan tilanneelle (moi vaan, M) ja sitten jos hän haluaa erilaisen, teen uuden, jos ottaa näistä, niin ottaa. Tai siis ostaa. M lupasi oikein maksaa paidasta! (Hinnoitteluongelma, saa kommentoida avuksi kun saan otettua kuvia!!) Jämistä rupesin tekemään lapasia. Eikös olisi polleaa, jos olisi emännällä samankuosiset tumput kuin koiralla paita? Hm. Voisin siis tarjota niitäkin ostettaviksi tai yhtä hyvin ottaa perheen käyttöön, kun meillä katoaa aina kesällä kaikki edellisen talven viimeisetkin tumput jonnekin. Parittomia ja rikkinäisiä olisi muutamat. Lapset hukkaa järkyttävän paljon lapasia.

Neulotuttaa. Löysin jännän sukkaohjeen eilen. Siitä lisää mikäli pääsen sinne asti joskus. Huovutettuja tossuja tekisi mieli tehdä, ja laukkujakin. Lapasia tarvitaan. Pipoja tarvitaan. Parit pikkusukat olen luvannut ja varmasti teenkin. (Vaihdetaan niin, että lähetän kun valmistuu ja vaihtarilanka tulee vasta marraskuussa Langattoman Lokakuun takia. - Vaikka lahjalankaahan sain jo. Itse en siis hanki lokakuussa lankaa.) Ja ne Karusellit ja Mambot kiljuu kilpaa vaatehuoneen nurkassa. Mulle lisää neulomisaikaa jostain ihanmistävaan heti!

Anteeksi jo etukäteen haamuilut. Aion vähän säätää laatikoita ja ehkä vaihtaa vähäksi aikaa sivupohjaa, vaikka tykkään ihan satasella tästä koirajutusta. Tarvitsen väriä...

Ai niin: sokerina pohjalla: Ehdin kuin ehdinkin vihdoin Tampereen neuletapaamiseen ja olin siellä eilen alusta loppuun eli sitkeästi kolme tuntia. (Ei se toinen koiranpaita olisi muuten vielä valmistunutkaan. Kotona jatkoin.) Olen viimeksi ollut tapaamisessa varmaan helmikuussa (?). On virkistävää saada tavata samanhenkisiä ihmisiä myös livenä! Nyt oli jo huomattavasti helpompaa päästä juttuunkin, kun olin (muistelee, laskee) ehkä kolmatta kertaa ja oli jo tuttujakin naamoja seassa. Kiitos seurasta! Tulen aina kun pääsen. ( = Harvoin.)