Mistäs hitsistä niitä Cool Aid -juomajauheita voikaan tilata? Hitsi, kun ei googlettamallakaan löydy!! Auttakaa!

Jaa mikä hinku aloittaa uusia juttuja vaikka vanhaakin kamaa on puikoilla....??? Sitäpaitsi monet mun langat on ihkuvärisiä valmiiksi ja kesken on oikein mukavia neuleita. Mutku sukattaa. Ja valkoista lankaa on jo mulle päin kuulemma postitettu..... Ja se keittely voisi olla hauskaa Kuopuksen kanssa puuhastelua. (Ainut lapsistani joka jakaa mun kanssa neule- ja lankainnostuksen. Odottaa Mystery Stole 3:n vihjettäkin mun kanssa kilpaa. - - Tästä yksi yksityiskohta. Levittelin huivintekelettä ja näytin Kuopukselle, että mun mielestä reuna näytti ihan aaltokuviolta. Kuopus näsäviisaan tapaisesti tai ainakin tarkkana likkana totesi, että hän jo sitä katsoi tuosta mallikaaviosta. Siis se lukkeepi pitsikaavioita ennen kouluun menoa! Aika epeli!) (My youngest, aged 7, can read lace charts. She regogniced the wave-like theme before I had knitted it and showed it to her. Quite a girl!)

Töistä pitäisi päästä kiireen vilkkaa kotiin neulomaan! En jaksa, en jaksa, en jaksa! (Henkisesti kiukuttelen pää punaisena ja kierin lattialla, fyysisesti näpyttelen konetta suu supussa siveästi istuskellen ja viilipyttymäisen tyynenä. Työnteko sucks.)