Inhoan meemejä. Yleensä. Kai tämä on tehtävä, kun oikein erikseen haastettiin. Sun 'syy', Mira!

Here goes. Siis pitää kertoa seitsemän juttua itsestään. Mitäs sitä nyt sanoisi.

1. En erityisesti lapsettomana välittänyt muiden lapsista.

2. Kärsin silti vauvakuumeesta 13-vuotiaasta alkaen.

3. Minulla on kolme lasta, joista vain kaksi on suunniteltuja.

4. Laulaminen tuo minulle suurta iloa.

5. Olen äärimmäisen kiintynyt äitiini vielä tässäkin iässä.

6. Inhoan seuraleikkejä. Myötähäpeä ja oma nolous on liian voimakasta. Tästä olen selviämässä iän kanssa. Oikeastaan juuri mikään ei enää nolota. (Olisittepa nähneet mut nuorempana. Mikä hermokimppu!)

7. Pelkään perhosia.

Ketäs tähän nyt haastaisi. Auran ja SNY-Minnan varmaan. Hepsin, Helmiksen ja Liinun (jos jaksat). Siinä on mun viimeaikaiset postittelututtavat puolin tai toisin.