Se että minä olen blogeista sekaisin, ei liene yllätys. Tekninen puoli ja asetukset ei ole ihan mun ykköslistalla.

Blogilistalle itseni osasin liittää tammikuun alussa. Nyt (Hepsin vinkistä, kiitos!) kävin katsomassa tietojani siellä info-nappulaa klikkaamalla. Olen minä siellä ennenkin käynyt, mutta katsoin vain, että jaahas, tilaajiakin on, nyt jo x monta. Nyt vasta huomasin, että se väittää multa tulleen päivityksen viimeksi miljoona vuotta sitten!

Päivitetty:
27.3.2007 klo 15:50

Joopajoo. Oisko tuo se päivä, kun laitoin listan tietoihin rss- ja atom-syötteet, kun muka tajusin mitä ne suunnilleen on. Auttaisikohan jos kävisin ottamassa ne pois? Tarkistin, että ne kyllä on oikein kopioitu. Voi hernele!

Apuva???!! Jos mulla kerran on tilaajia se x, niin kyllä mä tahdon, että näkyy kun mä päivitän! (Täytyy mennä Koiran blogiin ja tarkistaa sama. Höh.)

Eedittiä: vaihdoin seurattavaan tiedostoon atomfeedin tilalle rssfeedin, muita muutoksia en tehnyt. Käskin tarkistaa päivitykset, ja nyt, tadaa:

Päivitetty:
26.4.2007 klo 09:50

En ymmärrä. Katsotaan rupeaako toimimaan täst'edes. Kärsivällisyyttä te x tilaajaa... Kommentoida saa, jos ei vieläkään pelitä. (Vaikka mistäs te tietäisitte tänne tulla lukemaankaan?)