Kiitos taas kerran SNY! (Taidan tietää kuka olet...)

On ollut niin kamalasti juostavaa, tänäänkin olen ollut sairaalassa tutkimuksissa Kuopuksen kanssa ja eläinlääkärissä Koiraa näyttämässä, etten ole aiemmin ehtinyt postiin. Kirje ei nimittäin ollut mahtunut lootaan. Ehkä se oli siinä revennyt, ehkä myöhemmin.

540608.jpg

Yläreunan revin itse auki autossa. Posti oli teipannut kirjettä vähän. Sisällä oli monenlaista, joten onneksi ei ollut mitään tippunut, eihän.

540611.jpg

Salaatin ja hajuherneen (yksi mun lempparikukka!) siemeniä ja Choco Capuccino, jonka nautin juuri äsken kuvia ladatessani. Nautin hetkestä yksin, kun Puoliso vei lapset urheilukentälle riehumaan. Esikoinen pyysi päästä juoksemaan cooperin testiä! - - -

Takaisin aiheeseen: Tasan tarkkaan mun värisiä ja ihanaisia ja muutenkin kivoja ja yllätyksellisiä lankoja ja oranssinkirjavaa huovutusvillaa 'suikaleena' (juu oikea sana hukassa). Näen jo sieluni silmin miten huovutan ristikkäin tuota huiviksi tai laukkukoristeiksi tai pöytäliinaksi. Aaaaahh! Mukana oli myös kassiohjeita, joihin tuokin lanka sopisi. Ehkä kuitenkin löysin tästä sen langan, josta tulee mun oma mössykkäin. Siis pipa. Kevät- tai kesäkäyttöön, kumpaan sitten tuntuu sopivan. Aivan, aivan ihanat värit!

Lanka kertoo olevansa Schoppel Wolle Amiga 4 fach, 50 g = 108 m. 40% puuvillaa, 40% Polyakryylia ja 20% viskoosia. Miellyttävä tuntu käsiin. Vähän samoksen tapaista, kevyempää jotenkin ja mukana ohuempi, kiiltävä säie. Kaunista. Kiitos lähetyksestä! Kyllä osui nappiin ja kortissa (unohtui kuvasta, koira-aiheinen) oli lohdun sanoja murkkujen äidille. Hyvä mieli.

Mitäs tuota selittämään, kattokaa itte. Väritkin aika kohdallaan. Vähän on vielä mehevämmät ehkä livenä. (Hiplaamisen mä teen itte.)

540610.jpg

540606.jpg

Älkää kertoko Koiralle, että nää on kissamerkkiä. Varmuuden vuoksi jätän ton suojamuovin tuohon villaan.

Mun mielestä JOS pitäis tehdä valmiiksi jotain ennen kuin saa aloittaa uutta, niin siitä EI PIDETÄ jos neuloo uusilla lahjalangoilla. Sehän on vain kohteliasta, eikö?! Myssyviikotkin on ja mä TARVIIN itelleni jonkun päähineen ihan heti. Ja jos lankaa riittää, niin mun kännykkä tarttee kans kevätvaatteet. Sillä on ihan paksu villapuku. Ni! Että taidanpa tästä mennä neulomaan tota kisua. Heti. Ennenkuin ne tulee kotiin. Ne äänekkäät. Joille sanoin, että aion vain laiskotella kun ne on poissa. Koko ajan. Koska. Väsyttää. (Enkä tiskaa. Enkä pese pyykkiä. En. - - - Vielä.)